neljapäev, 21. mai 2015

Filmid

Mulle meeldivad väga fantaasia ja ulme filmid. Üheks mu lemmikfilmiks on "Süü on tähtedel". See film rääkis kahest teismelisest, kes kohtuvad üksteisega vähitugi rühmas. Augustus on 18 aastane poiss, kes on vähist võitu saanud. Hazel-Grace on 17 aastane ja tal on kopsuvähk. Ta on oma ravis aga väga edukas olnud ja siiani vastu pidanud. Hazel-Grace ja Augustus armuvad ja nad saavad väga lähedasteks. Kuid aega on neil vähe, sest Augustuse vähk tuleb tagasi ja seda pole võimalik peatada.




Mulle meeldivad ka seiklusfilmid. Kuid enamasti meeldivad mulle ikka fantaasia- ja armastusfilmid. Harry Potteri filmid on mul ka lemmikud. Ja veel on väga hea film "A walk to remember". See film on tehtud aastal 2002 ja see räägib tüdrukust kes kolib ära ja läheb uude kooli. Seal koolis aga hakatakse teda mõnitama ja norima. Ta kohtub ühe poisiga, kes on samuti algul mõnitajate hulgas aga ajapikku saavad nad lähedamaseks. 


Filme meeldib mulle vaadata arvustist või telekast. Kinos käin ma harva aga kui kinos jookseb hea film ja sõbrad on lähedal ja tahavad samuti kinno minna siis miks ka mitte. Mulle meeldivad ka õudusfilmid kuid ma ei vaata neid eriti, sest nad on ikka päris õudsad. Mulle eriti ei meeldi filmid mis on tehtud halvasti või nende efektid ei ole ehtsad. Ajaloolised filmid on minu arust huvitavad aga mõnikord ei ole neid nii põnev vaadata. Mulle väga meeldib vaadata filme koos pere ja sõpradega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar