neljapäev, 21. mai 2015

Minu nädal
 Minu nädal on olnud väga põnev. Põhiliselt olen teinud bändiproove, sest tulekul oli sütett. Ma esinesin seal koos oma klassiõega. Me laulsime laulu nimega "Seda paati pole tehtud linnuluust" ja me tegime sellele ise seade. Me kasutasime loos kahte tšellot ja kitarri. Proovides sai palju nalja ja lugu tuli ka hästi välja. Meil läks sütetil väga hästi ja me saime eripreemia hea seade eest.
Paar nädalat tagasi tegin oma muusikakooli teooria lõpueksami. Mul läks seal samuti hästi. Nüüd saan ma järgmine aasta rohkem muule keskenduda, sest ma ei pea enam teooria tunde võtma.Olen jõudnud ka kõik Harry Potteri raamatud läbi lugeda ja need on nüüd mu lemmikraamatud. Ma vist polegi midagi nii head nagu Harry Potter kunagi lugenud.
Hetkel pean ma palju õppima, sest tulekul on kaks eksamit. Ma pole veel närvis, sest mul on veel aega õppida aga need on päris keerulised eksamid. Aga ma usun, et ma saan hakkama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar