neljapäev, 21. mai 2015


Minu suhted spordiga

Minu jaoks on sportimine väga tähtis,kuid igapäevaselt ma sellega tegeleda ei jõua. Nädalas on mul ühe korra kehalise kasvatuse tund, kus teen väga palju erinevaid asju kahe tunni jooksul. Igal õhtul teen kõhulihaseid. Üritan igapäevaselt hästi palju ringi liikuda, sest trenni jaoks mul aega pole. Minu põhiliseks spordiks või liikumiseks on rattasõit. Rattaga sõidan ma igapäev palju, sest see on mu transpordivahend. Ma ei soovi kasutada transpordivahendina bussi, ega autot või muud sõiduvahendit, sest ma pooldan värskes õhus olemist. Seetõttu sõidan ma igapäev rattaga muusikakooli kui ka kooli. Väga tähtis on mulle ka õige toitumine. Hoidun kiirtoidust ja jälgin väga hoolikalt mida ma söön. Puuviljad on mul ühed lemmikud!
Trenni olen ma tegelikult lapsest saadik tahtnud minna. Põhiline kinnisidee oli mul tantsimine, kuid siis tuli mul ette muusikakool ja ma ei saanud enam muu peale mõelda, sest olin pilli õppimisega väga hõivatud. Praegu tahaksin ma väga käia rahva- või pärimustantsu trennis. Pärimustantse olen ma varem tantsinud ainult kaks korda. Mõlemal korral on olnud väga lahe uusi tantse õppida. Minu lemmikuteks tantsudeks on saanud Labajalg ja Reilender. Suvel lähen kindlasti õhtuti või hommikuti randa jooksma. Joosta päikese all ja värskes õhus on minu arust parim sportimise viis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar